A 8 órás híreket követően került adásba a beszélgetés, amelyben Csöpp és Potty volt a főszereplő. A téma az volt, hogy vajon két ilyen plüss valóban segít-e a kicsiknek a szobatisztaság elérésében, illetve jó játékok-e ezek.
Pintácsi Viki 3 csemetéje egészen jól megfogalmazta azt, hogy mit is lehet elvárni ezektől a figuráktól. Míg a legnagyobb közölte, hogy SOHA nem játszana velük, a középső azt mondta, hogy nem tudja, a legkisebb a kamerák kereszttüzében dobálta Csöppöt, és nem foglalkozott vele, hogy mit mondanak a többiek...
Mi pedig azt mondtuk, hogy IGEN, sikerült az, amiért több mint egy évvel ezelőtt belevágtunk ebbe az egészbe:
- Megnevettettünk egy csomó embert egy olyan országban, ahol sokan érzik kötelességüknek, hogy a frusztrációjukat kommentezésben éljék ki... De mi elértük azokat is, akik még tudnak egy jót nevetni!
- Megcsináltunk egy olyan honlapot, amire rátalálnak azok is, akik szobatisztaságra akarják nevelni a gyereküket, és azok is, akik poénos ajándékot keresnek a barátjuknak.
- Tapasztalatot szereztünk első kézből arról, hogy milyen is egy vírusmarketing kampány.
- Kisvállalkozásként elértük, hogy bekerültünk az országos médiába, egy olyan idősávba, amiért sokan sokat fizetnének.
- Bebizonyítottuk, hogy jól megcsinált marketinggel láthatóvá lehet válni a vevők számára. Bebizonyítottuk, hogy a jó marketing működik, és megcsináltuk azt, amiről mások csak elméleteket gyártanak.
Ezek vagyunk mi: www.sikermarketing.hu
Itt látható Csöpp és Potty első "szereplése" a médiában:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
könyveskávézós 2010.11.05. 00:42:32