Csöpp és Potty blogja

Csöpp és Potty blogja, totyogósoknak és bilizést tanulóknak valamint szüleiknek

Csöpp és Potty honlapja

Friss topikok

2009.10.02. 10:56 csöpp és potty

Csöpp és Potty megkezdte vírusmarketinges terjedését

Hiába, nem fogok tudni kivetkőzni marketinges mivoltamból, és hát lássuk be, ez a blog nemcsak a kisdedről és a bilizésről szól, de a webshopról és a weboldalról is. És hát egész pontosan szeptember 30. volt a napja, amikor a mi sokat látott szemünk is tágra nyílt, amikor rápillantottunk a weboldal látogatottsági adataira. Csöppöt és Pottyot szárnyára kapta a világhír magyar nyelven is. Több száz látogatót regisztrált a weboldal így néhány naposan, és látható volt, ahogy a poén terjedt. Volt, aki elborzadt, de voltak, akik meggyőzhetőek voltak. Nagyon érdekes esettanulmányt lehetne írni abból, hogy milyen emberek, hova és milyen kommentekkel tették fel a weboldal linkjét.

A leginkább figyelemreméltó az volt, hogy programozó (vagy a webbel foglalkozó) férfiak alpári stílusú egyszavas megjegyzéssel linkelték be az oldalt, de további eszmecserére már nem voltak nyitottak. Ez azért meglepett, mert nem gondoltam, hogy a közösségi web arról szól, hogy valaki kinyilvánítja a negatív véleményét, de utána nem hajlandó semmiféle további eszmecserére.

Csöpp és Potty egészen biztosan nem akar mindenkit meggyőzni.

  • Nem akarjuk meggyőzni azokat, akiknek nincs gyereke, és (még) el nem tudják képzelni, milyen központi kérdéssé is tud válni a pelus.
  • Nem akarjuk meggyőzni azokat a férfiakat, akiknek vagy nincs gyereke, vagy ha van, még életükben nem nyúltak hozzá egyetlen kakás pelenkához sem, mert ezt a munkát rábízták a gyerek anyjára.
  • Nem akarjuk meggyőzni azokat, akik soha nem töltöttek el 24 órát egyvégtében egy totyogóssal, és nem tudják, milyen az, amikor meg kell oldani vele egy problémát, ami a felnőttnek egyszerűnek tűnik, de a kisded számára egyáltalán nem az. (pl. ha fáradt vagy, feküdj le, csukd be a szemed, és szundikálj egy picit.)
  • Nem akarjuk meggyőzni azokat sem, akik Csöpp és Potty figurájában még a poént sem látják meg. Ők a humortalanság nevű születési rendellenességgel születtek, úgyhogy őket csak sajnálni tudjuk.

Mindazonáltal köszönjük a meggyőzhetetleneknek is, hogy verik a habot a téma körül, nélkülük soha nem értük volna el azt az eredményt, amit elértünk.:))) És hát erről szól a vírusmarketing és a gerillamarketing.:)))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csoppespotty.blog.hu/api/trackback/id/tr891420202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.